Kategorie: Wszystkie | Szydełko
RSS
sobota, 28 marca 2009

 

Bardzo często spotykany wzór, więc i ja musiałam go wyszyć. Bardzo fajnie się go wyszywa - mam na myśli jeden kolor, a mało tego można sobie kolorować do woli.

piątek, 20 marca 2009

 

Oj, ostatnio troszke sie opuscilam w prowadzeniu blooga, ale brak mi czasu na wszystko. Nawet makow jeszcze nie skonczylam,choc tak niewiele mi zostalo. Musze postarac sie o powtorna wene i wziac sie do roboty. Trzeba nadrobic zaleglosci. Mam nadzieje, ze jakos sobie z tym poradze. A tak na oslodzenie wklejam malego kociaka. Prawda, ze uroczy?

poniedziałek, 09 marca 2009
Udało mi się znowu znaleźć oryginalny obraz przedstawiający słoneczniki. Warto to pokazać dla porównania. Zupełnie tak samo jak "Wóz na siano" . Jest cudowny.
wtorek, 03 marca 2009

 

Malenka odmiana i jak to się mówi - na szybko. Jeszcze nie mam pomysłu co z tego zrobić, ale tak mi się ten wzór spodobał, że musiałm go wyszyć. Teraz wystarczy zrobić z tego coś fajnego. Hmm

niedziela, 01 marca 2009

 

Teraz maki wygladaja juz tak. Pomalu nabieraja uroku.